Batman’da il hayvanları koruma kurulu toplantısı yapıldı
Batman’da sahipsiz hayvanların korunması, tedavisi ve rehabilitasyonuna yönelik çalışmalar İçişleri Bakanlığı’nın 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında devam ediyor.
Yayınlanma:
Batman’da, İçişleri Bakanlığı’nın 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında sahipsiz hayvanların korunması, rehabilitasyonu ve doğal yaşam alanlarının geliştirilmesine yönelik çalışmalar değerlendirildi.
Batman Valisi Ekrem Canalp başkanlığında yapılan İl Hayvanları Koruma Kurulu toplantısında, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve hizmetlerin etkinliğinin artırılması kararlaştırıldı.
Toplantıda, Batman Belediyesi ile ilçe ve belde belediyeleri arasında imzalanan iş birliği protokolünün eksiksiz uygulanması ve bakım merkezlerindeki yaşam koşullarının iyileştirilmesi yönünde yeni tedbirler alınması benimsendi.
Özellikle yaz aylarında sıcaklıkların etkisini azaltmak amacıyla doğal yaşam alanlarında gölgelik alanların artırılacağı ifade edildi.
Vali Canalp, hayvan refahının önemine dikkat çekerek, “Hayvanların konforunu da en az insanların konforu kadar önemsiyoruz. Batman’da modern bakım ve rehabilitasyon merkezleriyle sahipsiz hayvanlar için daha güvenli alanlar oluşturuyoruz” dedi.
Yetkililer, yürütülen çalışmalarla Batman’ın sahipsiz hayvanların korunması ve rehabilitasyonu konusunda örnek iller arasında yer almaya devam ettiğini bildirdi.
Hibya Haber Ajansı
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.